De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Boersma - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Boersma - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: TB

10 Oktober 2013 | Nederland, Wageningen

Nog twee nachtjes! Eéntje in Wageningen en ééntje in Schettens en dan is de reisdag aangebroken.
Ik ben nu bezig met de laatste voorbereidingen. Ik heb een erg grote tas om al mijn spullen in te stoppen, maar mijn wensen van wat ik mee wil hebben zijn groter dan deze tas. Dus dat wordt nog even puzzelen.

Gisteren heb ik al mijn spullen uit mijn kamer gehaald, hier hoeft alleen nog maar een stofzuiger doorheen en dan kan de onderhuurster er in trekken.

Maar het meest ben ik nu bezig met het eindgesprek van morgen. Ik heb mijn scriptie afgelopen maandag ingeleverd en daar heb ik morgen examen over. Dus nu nog even doorlezen en bedenken watvoor moeilijke vragen ik kan krijgen. Dit gesprek heb ik morgenochtend, dus daarna is die spanning voorbij en kan ik 's middags ontspannen genieten van mijn afscheidsreceptie in Wageningen. :)

Voor het bezoeken van de pluimveebedrijven heb ik een griepprik nodig en deze krijg ik ook morgen. Het kan allemaal net, het vaccin was afgelopen maandag nog niet geleverd. Als mijn vaccin morgen nog niet geleverd is, krijg ik een prik die voor een bejaarde bedoeld is, dus die moet dan even wachten... ;)

Mijn volgende verhaaltje zal vanuit Canada zijn en dan vertel ik vast over hoe de reis verlopen is!

---
TB