De voorlaatste voorbereidingen - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Boersma - WaarBenJij.nu De voorlaatste voorbereidingen - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Boersma - WaarBenJij.nu

De voorlaatste voorbereidingen

Door: TB

Blijf op de hoogte en volg

23 September 2013 | Nederland, Wageningen

Hoi lezer!

Alle documenten vanuit Hybrid Turkey zijn nu binnen. Ik heb ze gelezen en ben akkoord gegaan. Zo moet ik mij houden aan regels wat betreft 'biosecurity', om verspreiding van infecties tegen te gaan als ik daar bedrijven ga bezoeken. En ik heb moeten tekenen voor geheimhouding van zowat alle bedrijfsinformatie die ik daar op welke manier dan ook opvang. Dus, dat worden saaie blogjes hiero.

Tot zover weer een kleine update. :)

---
TB

  • 24 September 2013 - 06:59

    Anne:

    Mar dyn saaie blogjes les ik mei alle leafde hear! Begjinne de kriebels al in bytsje te kommen? Tut Anne

  • 26 September 2013 - 06:14

    Madelon:

    Beter een kleine update dan geen update :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wageningen

Actief sinds 26 Aug. 2013
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 15150

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2013 - 28 Februari 2014

Stage in Canada

Landen bezocht: